Endeleg vedtak Haugåsen

Kommunestyret vedtok i møte 10. april, sak 25/25, detaljreguleringsplan for utviding Haugåsen - planID 2023007. Planvedtaket blir med dette kunngjort i samsvar med plan- og bygningslova § 12-12.

Kommunen takkar for bidrag i planprosessen. 

Les meir om endringar av plandokumenta etter høyring og offentleg ettersyn her.

Saksdokument

Plandokumenta slik dei blei vedtekne er tilgjengeleg gjennom Luster kommune si digitale innsynsløysing og på arealplaner.no.

Eventuelle klagar

Fristen for å klage på vedtaket er etter forvaltingslova § 29 sett til 13. mai 2025
Eventuell klage skal merkast med planID og sendast til: postmottak@luster.kommune.no eller pr. brev til Luster kommune, postboks 77, 6866 Gaupne.

Dersom du har spørsmål eller treng hjelp, kan du kontakte arealplanleggar Cristina Grillo på 
e-post cristina.grillo@luster.kommune.no eller telefon 905 49 327